Etiketter

torsdag 19 januari 2012

frågor till bokprat

Jag tycker att det är en ungdomsbok för att det handlar om en kille i min ålder. 
Han har inte så ånga kompisar men han har många som är ute efter honom tex polisen.
Man kan se bilder framför dig i huvudet. Man kan känna igen sig lite grann.
Den är spännande och rolig.
Man ska fastna för den, man ska förstå inenehållet. Det ska inte vara för mycket gamla svåra ord.
Min bok förklarar mycket och man får många bilder i sitt inre. Jag förstår alla ord och det är tydligt språk. 
 Min bok är inte riktigt som dom andra utan jag tycker att det är spänning nästan hela tiden för att han är alltid efterlyst eller så gör han innbrott i ett hus och då blir det ju också spännande. 

1 kommentar:

  1. Du visar att du läst och förstått din bok. Var gärna mer utförlig och ge exempel ur din bok men även ur andra böcker du läst för att belysa dina påståenden.

    SvaraRadera