Etiketter

torsdag 1 mars 2012

PMI om ögat

P: jag lärde mig mycket, jag pluggade tills jag kunde allt och det satt. Jag har lagt upp alla labraporter och jag är nöjd med dom alla. Jag tror jag får bar resultat på provet för att jag hade pluggat mycket och hängt med på lektionerna.
M: vi hade haft detta i 6:an men vi lärde oss inte om så mycket då för vi var ju ett år yngre,  vi hade fler detaljer och så nu. Jag kan ta lite mer bilder på labben och göra lite bättre labbar men dom är bra redan men man kan ju alltid förbättra dom.
I: det var intressant att lära sig mer om ögat för att man använder nästan hela tiden. Det är också bra om någon säger t.ex jag har grå starr, och då vet man ju vad det är för fel på det. Det var också intressant att lära sig att göra labraporter och diagramm som vi inte hade gjort innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar