Etiketter

måndag 11 juni 2012

Dom tre bästa rapporterna och vad jag ska tänka på när jag skriver rapporter

1)labb om konvex och konkav spegel nygjord
Jag tycker att denna är bäst för att jag har med alla saker och jag har gjort om den så att den blev bra innan.

2)labb om längd
Jag tycker att denna är bra för detta är min senaste men jag har lite kort slutsats och jag kan skriva lite mer i resultatet under bilderna

3)no labb v.5 om ko öga
Denna labben är bra men det gick ju inte att skriva någon direkt slutsats om detta, men det är väldigt fina bilder.


VAD JAG SKA HA MED I MINA RAPPORTER


Jag ska alltid ha med bilder på mina rapporter.

Jag ska skriva bättre resultat och skriva mer bildtext vid mina bilder.

Jag ska förbättra mina slutsatser och göra dom bättre och längre.

Vara mer noggrann när man skriver vad man har gjort.

Ibland kan man försöka skriva en Hypnotes på vissa  labbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar