Etiketter

torsdag 19 september 2013

Reflektion

1 Vi har jobbat med att röra sig allsidigt i olika fysiska sammanhang men hjälp av dans bollspel konditions övningar mm

Vi har också jobbat med att genomföra och anpassa utevistelser och frilufsliv efter olika förhållande och miljöer med hjälp av en lägerskola och utflykter. 

Vi har också jobbat med att förebygga risker vid fysisk aktivitet samt hantera nödsituationer på land och i vatten med hjälp av lägerskola och teoretiska uppgifter. 

vi har dock inte jobbat att planera idrott men det vet jag att vi kommer göra nu i nian. 


2 Jag tycker inte att vi har jobbat tillräckligt med dessa delarna: styrketräning doping förstahjälpen. 

3 Jag tycker inte att jag behöver jobba vidare med någonting som vi redan har gjort utan jag ska satsa mer på dom nya övningarna som kommer. 

När vi ska planera idrott vill jag jobba med: spel och lekar eller styrketräning och konditionsträning 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar